Fina detaljer

Allt i nya bostaden ser faktiskt inte bedrövligt ut, då hade jag naturligtvis inte köpt den. Visserligen gillar jag att renovera, men lägga vill helst lägga min energi på sådant som är roligt att göra och som ger snabba reslutat.

Här är de bästa detaljerna:

Fönsterbrädor i marmor
Fönsterbrädor i svart och vit marmor. Jag älskar dem! (Men skulle aldrig lägga pengar på att köpa nya, då hade jag valt ett billigare material)

Vi provhänger hallampan
Sedan kunde jag inte låta bli att provhänga den nya hallampan. Är man lång får man ducka, men det struntar jag i - den är ju såååå fin. Ett fynd för 249:-!!!!

Underbar kornisch

Detaljbild på den uuuuunderbara kornischen! Jag har alltid önskat mig en sådan. Och vet ni vad? Den bara satt där i lägenheten när jag kom dit idag...



klinker o kakel i badrum
Ytskikten i badrummet har en behaglig grön färg och är riktigt fräscht. Jag har vissa planer på en lyxifiering... :P

//LindaLu

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Grattis till lägenheten och lycka till med renoveringen. KRAM

2008-12-10 @ 23:46:37
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0