Välkommen hem!

Idag fick jag nycklarna till min nya bostad. Jag har dokumenterat varenda vinkel och vrå innan det sätter igång med renovering. Här är några bilder:

Förebild hall
Välkommen in i hallen! Gulnade strukturtapeter, men golvet är jättefint.
Hall före-bild
Vy mot kök och vardagsrum. Om man tittar noga ser man var det hängt saker på väggen. Vita vitvaror i köket är ett plus.
Köket före-bild
Här har vi "husvagnsköket" - inte för att det är litet, utan för designen på luckorna.
Köksavtryck
Bonusbild från köket: Ser ni vad som hängt på väggen tidigare? Kanske jag kan få några fler bilder när jag spaltat tapeten... Det kan ju synas tydligare då. =)


Tada! Här har ni vardagsrummet. Snyggt va? (Om bara tapeterna kunde lossna någon gång...)

//LindaLu

Kommentarer
Postat av: Peggygirl

Det ska bli så spännande att se hur slutresultatet kommer att bli, men tanke på vad jag har sett vad du kan uträtta så kommer det med all säkerhet bli kanon snyggt..! Ha d gott vännen..Kraaaam!

2008-12-01 @ 21:49:42
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: Fröken Sparsmart

Hoppas Ni snart får nya tapeter!

2008-12-10 @ 20:13:03
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0