Gratis är gott!

Nu har jag klickat hem en beställning med finfina saker till mitt nya hem! Jag valde en röd swingvas och 6 stora härliga dricksglas från Zaperastore. Jag är supernöjd! Att jag dessutom får paketet helt gratis gör ju inte saken sämre...



Vill du själv köpa något av detta hittar du dem på: Dansk Design 

Eller vill du hellre få det (eller annat) gratis? -
Meddela mig er mailadress så ska jag introducera er till Zapera. Man gör några undersökningar på nätet, samlar poäng - och kan sedan handla hur fina saker som helst!!! (Inte att förknippas med andra sk "gratissidor"...)

//LindaLu

Kommentarer
Postat av: Hulda-matten

Det låter inte så dumt....

2008-11-24 @ 13:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0