Tävling hos LindaLu!!!

Nu drar jag igång en tävling på min blogg! Eftersom jag vill främja kreativitet och skaparglädje kan du nu tävla om ett pysselkit som passar alldeles förträffligt inför julen. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar till inlägget. Kommentar nr 100 vinner tävlingen!!! Du får lämna en kommentar/dag för att öka dina chanser. Kommentarerna kommer inte att publiceras förrän tävlingen är avslutad... annars blir det ju inget spännande.

Tävla hos LindaLu!

Pysselpaketet innehåller: Olikfärgade filtbitar, melerad broderitråd i matchande färger, grönt dekorband, en ask med fina pärlor och små knappar i olika storlekar. Dessutom medföljer ett idéuppslag du kan använda som mönster till ex julgranspynt. Julpyssla själv eller ge bort det i julklapp!!!

Tävla med LindaLu

Lycka till med tävlandet!!! //LindaLu

ps. kommentarer som saknar bloggadress eller mailadress kommer inte att räknas med, likaså om du lämnar fler än en kommentar/dag. Du behöver dock inte ha en egen blogg för att vara med att tävla!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Jag vill gärna tävla! Kreativ är jag också tycker jag själv... KRAMAR

2008-12-10 @ 23:45:07
URL: http://www.metrobloggen.se/evaM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0