Min första tatuering!

Jag har länge velat prova på att gadda. Så efter lite övning var det dax att testa på "levande hud", det fick bli min egen vad. Man kan ju inte gadda någon annan utan att ha testat på sig själv...


Ska det vara så ska det - klart jag gjorde den på frihand! 


Här är slutresultatet. Testade att lägga i lite färg också. Men än på långa vägar är den inte klar...

Näste man för rakning är farsan - han fyller ju som bekant jämna år 2010 - så han kommer få en tidig present att minnas för livet... Och, vet ni vad? Han är på väg hit, utan att veta vad som väntar honom. Muahaha!

//LindaLu

Kommentarer
Postat av: Kia

Shit va duktig du är! :)

Spännande för pappa! Hihi!

Kram

2009-10-05 @ 20:56:21
URL: http://4barnsmamma.blogspot.com
Postat av: Camilla

Oh shit, men va duktig du är! Blev jättefin! Har du planer på att bli tatuerare? :D

2009-10-05 @ 23:53:59
Postat av: Lina

Det blev ju jättebra!! Kram

2009-10-08 @ 18:11:13
Postat av: Anna Färeby

Oj vad du är duktig, du är så underbart kreativ.



Kram Anna

2009-10-09 @ 08:31:53
URL: http://annutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0